06 januari 2010

Nyårslöfte

Jag erkänner. Jag bröt mitt nyårslöfte idag. Det finns inga ursäkter. Det bara blir så ibland. Men inte ger jag upp för det. Det är bara att ta nya tag i morgon. Eller på söndag rättare sagt. Det är då det är tänkt att jag inte ska handla.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Nyårslöften gäller hela året och man avlägger dem för att man vill ändra på något i sitt liv. Man låter inte bli "det där med nyårslöften" för att man vet att man ändå kommer bryta dem. Det är som att säga att man inte kan ändra på sig. Det kan alla. Annars kan man välja det som nyårslöfte.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så sant. Upp på hästen igen! :)

LUSSAN sa...

ja det är ett bra uttryck.

Anonym sa...

Haha rätt tänk hörru du. Du har inspererat mig att själv ta tag i mitt nyårs löfte:)

LUSSAN sa...

vill du berätta vilket det är?