20 juni 2008

Utmaning!

Blev utmanad av Chriss. Hade inte tänkt ha sådana här saker på min blogg men har svårt säga nej till en utmaning...

Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget utmanar du fem andra bloggare.

1. Vad gjorde jag för tio år sedan? Kämpade mig igenom en tråkig sommar: vädret var uruselt, jag vantrivdes på sommarjobbet och min rumskompis gick mig på nerverna

2. Vilka fem saker finns på att göra-listan idag? Baka, fixa med maten till ikväll, duka, hämta en vän på stationen och sen ha en underbar midsommarafton!

3. Godis jag gillar: vingummmi och saltlakrits

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär? Skänka bort minst hälften (har ändå 500 miljoner kvar), betala studieskulden, köpa lägenhet och sommarstuga, resa och vara ekonomiskt oberoende för resten av mitt liv!

5. Städer som jag bott i? Stockholm och Lund

Jag vill utmana: alla som vill och har lust!

Inga kommentarer: